“PR-ul a stricat foarte mult relaţia cu bloggerii. PR-ul a inventat pişcotăreala”

Mugur-1024x823“- în 2004 este începutul blogging-ului – mintea şi atitudinea celor de atunci era net superioară celei de acum. Acest început a durat până în 2007, atunci când bloggerii „au dat de bani”. Destul de mulţi au început să primească bani pe articolele scrise şi nemarcate cu ℗.

– de atunci, lucrurile au luat-o la vale. În acest context, agenţiile au făcut un efort constant şi mare de a vinde bloggeri la clienţi. A fost foarte greu, deoarece clienţii erau foarte speriaţi – un post oarecum negativ pe un blog, în 2007, era perceput ca o criză de marketing, din cauza necunoştinţei de cauză, a fricii de abordare a bloggerilor.

– au fost perioade în care bloggerii au şantajat companiile – dacă nu fac parte din campanie, o să scriu urât despre ea. Pe scurt, presiuni şi şantaj într-o perioadă în care oamenii încercau să se regăsească, să descopere”.  Citește mai multe aici.

 

Comments are closed.